tajnistvo@haz.hr

E-mail

Lašćinska cesta 31a, Zagreb

Adresa

Vizualni identitet

HAZ_vizualni_identitet1

Novi vizualni identitet HAZ-a

HAZ lagano kreće prema trećem desetljeću. Prvih 20 godina djelovali smo isključivo kao studentska organizacija, a od 2016. okupljamo studente i diplomirane članove. Mlade diplomirane članove nazivamo junior alumni (do 32 godina), a starije senior alumni.

Ponosni smo na sinergiju studenata i akademskih građana koja postoji u našoj organizaciji. Raznolikost ljudi unutar naše zajednice daje nam posebnu dimenziju. Sklapamo prijateljstva zasnovana na temeljnim vrijednostima. Njegujemo različitosti. Pretvaramo raspršena pojedinačna nastojanja u snagu zajedništva.

U tom duhu odlučili smo na rebrendiranje naše zajednice, postavljajući novi vizualni identitet Hrvatske akademske zajednice. Novi vizualni identitet svečano je promoviran na velebnom Saboru HAZ-a održanom 15. prosinca 2018.

Što predstavlja novi vizualni identitet?

Vizualni identitet odnosno znak simbolizira sinergiju između dviju skupina članova unutar zajednice, studenti i alumni.
Tamnoplava boja predstavlja alumni te državotvorno pozicioniranje zajednice, dok svijetloplava boja predstavlja vitalnosti i mladost studentskih članova. Izgrađen je na pozadini koja se sastoji od crvenog polja hrvatskoga grba te sadrži sve tri nacionalne boje. Sva tri polja zajedno predstavljaju demokraciju, slobodu i pluralizam ideja.
Kutevi kvadrata odražavaju dinamično i inovativno razmišljanje, ostavljaju dojam kako se uzdižu prema nebu te na taj način predstavljaju progresivni stav s neograničenom potencijalom.

Načela demokracije potkrepljuje i suptilna referenca na glasačku kutiju, koja se sastoji od crvenog polja hrvatskoga grba s listovima papira pod različitim kutevima. Snažna čvrsta podloga znaka predstavlja stabilni temelj na kojemu je zajednica izgrađena.

Naša brend agencija

Naš novi korporativni identitet razvila je ugledna škotska agencija za brendiranje, kreativni i digitalni dizajn Moriarti.
http://www.moriartidesign.com

#hazhr #9saborhaz #haz2019 #rebranding #CorporateIdentity #Moriarti